ΣΤΗΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΧΟΜΕΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΑ ΟΙ
ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝΕ' ΑΙ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΙΚΩΝ ΛΕΞΕΩΝ:
ΔΡΑΜΑ, ΕΚΚΥΚΛΗΜΑ, ΘΑΥΜΑΤΟΠΟΙΟΣ, ΘΕΑΤΡΟ, ΘΥΜΕΛΗ, ΚΩΜΩΔΙΑ, ΜΙΜΟΣ, ΟΡΧΗΣΙΣ,
ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ, ΣΚΗΝΗ, ΤΡΑΓΩΔΙΑ, ΥΠΟΚΡΙΣΙΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ
ΥΛΙΚΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ: 1) ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ
ΘΕΑΤΡΙΚΗΟΡΟΛΟΓΙΑ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΟΤΑΝ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΡΙΚΑ Η ΠΑΡΑΘΕΑΤΡΙΚΑ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΕ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ
ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. 2) ΟΙ ΠΑΤΕΡΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙΜΕ ΗΘΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.
ΒΑΣΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΘΕΑΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ Η
ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΘΕΑΜΑΤΩΝ ΕΠΙΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΠ'ΤΗΝ
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΟΨΙΜΑ ΡΩΜΑΙΚΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΥΖΑΝΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ. 3) ΜΙΑ ΔΕΣΜΗ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΩΝ
ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΘΕΑΤΡΟΥ. 4) ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΜΕΣΑ
ΑΠ'ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου